NOVES CONFECCIONS, SA
C. de Lluís Companys, 4
08400 GRANOLLERS
Distingit senyor, distingida senyora,
Lamento haver de comunicar-vos que no estem gens satisfets de la tramesa de faldilles que hem rebut avui. Aquesta tramesa no es correspon amb la nostra comanda núm. 102, del 8 d'octubre [...]
Fitxa
4201/4Darrera versió: 14.02.2020
Títol
Fraseologia de la carta
Resposta
Exemples de fórmules per al paràgraf inicial:
Em plau adreçar-vos aquesta carta per...
En resposta a la vostra carta del..., us informem que...
Tal com vam acordar telefònicament, us envio...
En relació amb la vostra sol·licitud de data..., us comunico que...
Lamentem haver de comunicar-vos que...
Us agrairia que...
Atès que..., us agrairíem que...
Amb l'objecte de..., us sol·licitem...
En data... hem rebut...
Amb motiu de...
Exemples de fórmules per als paràgrafs intermedis:
Pel que fa a la vostra consulta sobre...
Tenint en compte que...
Per aquest motiu, us agrairíem que...
D'altra banda, seria molt convenient que...
Exemples de fórmules per al paràgraf final:
Confiem que aquesta informació serà del vostre interès...
Espero que podreu atendre la meva sol·licitud...
Us agraïm per endavant la vostra col·laboració...
Esperem les vostres indicacions...
Si necessiteu més informació, podeu adreçar-vos a...
FontDiccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Comunicació escrita adreçada a una persona absent. Escriure, dictar, trametre, una carta. Rebre, llegir, una carta. Datar, cloure, segellar, descloure, una carta. Li ho enviaré a dir per carta. Enviar una carta per correu. Franquejar una carta. Tirar una carta al correu. Cartade [...]
f 1 [exclamació de dolor] queja, quejido m, lamento m. Només se sentien les queixes dels ferits, solo se oían las quejas de los heridos. 2 [acció de queixar-se] queja. 3 no tenir cap motiu dequeixa no tener motivo de queja (o de qué quejarse). 4 tenir queixa contra (o tenir motius dequeixade [...]
Manifestació d'insatisfacció que fa un ciutadà respecte del funcionament d'una administració pública o de la prestació d'un servei públic, a la qual l'Administració pública competent ha de respondre informant de les actuacions realitzades i, si escau, de les mesures adoptades. [...]
Acció de manifestar el descontentament per alguna cosa, especialment un usuari quan un producte adquirit o un servei rebut no ha respost a les expectatives que generava o que se n'esperaven. [...]
Acció de manifestar el descontentament per alguna cosa, especialment un comprador o un consumidor quan un producte adquirit o un servei rebut no ha respost a les expectatives que generava o que se n'esperaven. [...]
Em plau adreçar-vos aquesta carta per...
En resposta a la vostra carta del..., us informem que...
Tal com vam acordar telefònicament, us envio...
En relació amb la vostra sol·licitud de data..., us comunico que...
Lamentem haver de comunicar-vos que...
Us agrairia que...
Atès que..., us agrairíem que...
Amb l'objecte de..., us sol·licitem...
En data... hem rebut...
Amb motiu de...
Exemples de fórmules per als paràgrafs intermedis:
Pel que fa a la vostra consulta sobre...
Tenint en compte que...
Per aquest motiu, us agrairíem que...
D'altra banda, seria molt convenient que...
Exemples de fórmules per al paràgraf final:
Confiem que aquesta informació serà del vostre interès...
Espero que podreu atendre la meva sol·licitud...
Us agraïm per endavant la vostra col·laboració...
Esperem les vostres indicacions...
Si necessiteu més informació, podeu adreçar-vos a...